I-landsproblem á la ryttare

Har ni haft samma problem som mig angående håriga schabrak som ska tvättas.. men som man sedan måste stå läääänge med för att försöka borsta bort alla hårstrån? De flesta borstar och piggborstar som jag har använt har varit helt kassa.. iallafall till de här ändamålet. Men under påsklovet visade mamma mig en gummiborste som tydligen skulle vara väldigt smidig att använda. Och det var den verkligen! Jag hade tre schabrak som skulle göras rena från hästhår och det tog inte många minuter innan de jobbet var klart. Lätt och smidigt med andra ord! Sedan var det bara att slänga in dom i tvättmaskinen och slippa oroa sig över att det blir stopp i systemet tack vare allt hästhår hehe. 

Nedan är före och efter bilder på ett av schabraken. Visst är det en skillnad ändå? 





All ready att skickas in i tvättmaskinen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback