Inte bara en dans på rosor

I dagens internetvärld finns det massvis med killar och tjejer som väljer att driva en blogg, vissa har syftet att "endast" skriva av sig medan andra kämpar för kung och fosterland för att fightas mot toppen. Men man behöver inte alltid ligga på topp. Självklart tror jag vi alla är nyfikna på hur det känns att vara en offentlig person utåt, men jag tror att vissa glömmer att det inte bara är en dans på rosor att vara just offentlig. Det finns två sidor av allting - det goda och det mindre goda (dvs det onda hehe). 

Jag tycker det är oerhört kul och inspirerande att se yngre tjejer och killar vara så drivande som dom är med deras blogg. Energin är på topp och framförallt hur mycket tid dom lägger ner på att skriva inlägg varje dag. Även om dessa inlägg inte blir lästa av samma nummer av antal som en större bloggare har, så är det absolut inte mindre kvalité på dom. Och det är någonting som får mig att le - väldigt stort! Fortsätt att kämpa ni som känner er träffade av denna text, ingenting är omöjligt vad gäller era drömmar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback