Mycket jobb

Nu känns det verkligen som att vi drar igång det sista rycket i skolan. Det vankas nationella prov blandat med diverse andra uppgifter / prov. Jag lämnade in en mega stor uppgift igårkväll som jag satt med i över tre timmar...puuuuh! Och alldeles nyss har jag redigerat iordning två bilder som ska användas till en annan uppgift som även den ska lämnas in. Ni måste hålla med mig om att det är en grymt skön känsla efter att man har lämnat in uppgift efter uppgift. Axlarna blir lättare och man kan börja fokusera på annat! 

Jag vet att det inte har kommit upp så många inlägg under de senaste dagarna. Och anledningen har varit just de som jag har beskrivit ovan - mycket plugg. Men nu hoppas jag på att kunna leverera goa inlägg till er! 


Kommentarer
Evelyn säger:

Söt häst! Hoppas du får en bra valborg :D

Svar: Tack du!
Jenny

2014-04-30 | 12:54:10
Bloggadress: http://evelynchontos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback