Dagens skoj

Usch en sån dålig uppdatering jag gjorde under gårdagen.. Jag och mamma hade hur som helst insläppet i stallet senare under eftermiddagen (igår). Idag står stallet på schemat och ridning för att vara mer exakt. Jag har tänkt att åka iväg dit om ett par timmar, dels för värmens skull. Jag är fortfarande glad över hur Mack skötte sig under gårdagen när han blev skodd. Helt klart den bästa gången hittills! Och hovslagaren la en klockren kommentar "Ni skulle ha flyttat in i den här stalldelen för länge sen", jovisst skulle man gjort de. Jag tror att jag har sagt detta mer än två gånger förut, men han verkar trivas bättre så det är jättekul att se! 

Jag har äntligen svarat på alla frågorna som dök upp under frågestunden. Håll utkik under dagen för ett inlägg angående de kommer poppa upp närsom. Förövrigt så ska jag se till att uppdateringen åter blir som vanligt igen! 


Kommentarer
Evelyn säger:

Fin bild :D

2014-08-08 | 14:14:43
Bloggadress: http://evelynchontos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback