De nya benskydden

Jag tänkte visa er åtminstone en bild på de nya benskydden som Mack har. Det är tillhörande bakskydd också, tog dock inga bilder på dom. Så vi får nöja oss med bilder på fram istället! Detta är alltså benskydden som jag köpte på Ullared. De stod mellan svarta eller bruna dressyrskydd från Catago eller svarta senskydd. Men i-och-med att hans gamla senskydd är lite trasiga på insidan så fick jag skippa dressyrskydden och köra på senskydden istället. Jag tycker dom är ruskigt fina och dom sitter väldigt bra - so far so good!  

Men ett par dressyrskydd står fortfarande på "vill ha" listan hehe. Ekonomin tillät inte riktigt att köpa med dressyrskydden också, så det får bli en annan gång längre fram. Nu har han iallafall ett par snygga senskydd att ha på sig! 


Kommentarer
Maja säger:

Dem va snygga!! :D

2014-08-12 | 14:11:04
Bloggadress: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback