En morgon snackis

Godmorgon! Eller närmare sagt, godeftermiddag hehe. Jag hoppas att ni mår bra och känner er på topp inför en ny vecka som börjar imorgon. Men innan dess ska denna söndagen tas igenom, såklart. Egentligen är jag hästfri på söndagar men jag och min medryttare har snackat ihop oss om att tömköra Mack idag. Och eftersom att jag inte har den blekaste om han har blivit tömkörd förut så är det bättre att vara två så att en kan leda honom medan den andra håller i tömmarna. Tömkörning är förövrigt ett himla bra träningssätt från marken, om inte annat så är det en bra variation, så vi får se hur det går idag! 
 
Annars har jag tänkt skriva ihop lite smarriga tidsinställda inlägg som kommer komma framöver. Det har blivit en snackis om fodergiva hit och dit, så jag tänkte ägna ett inlägg åt just de, foder. Nej hörrni, nu startar vi upp söndagen på bästa möjliga sätt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback