Före vs efter

Jag hittade en redigerad bild som jag inte har visat på bloggen ännu. Det är från en utställning förra året där det var hästar av alla möjliga raser på plats. Och däribland denna grymt fina fjording! Det är någonting speciellt med fjordingar, men jag tycker dom är så ruskigt fina. Hur som helst så kan ni se på bilderna nedan vad det är jag har fixat till / tagit bort - personen som håller i hästen samt tyglarna. Det är i stort sett de som tog tid att fixa till, resterande med att redigera färg, skärpa osv går på bara någon minut att fixa. 

På den redigerade bilden har jag ljusat upp områdena vid hästens huvud och en del utav halsen för att ögat ska dra sig till hästen och inte till exempelvis buskarna i bakgrunden hehe. Området runtom hästen har jag gjort mörkare, medan hästen har blivit ljusare. Det enda som jag ser just nu på den redigerade bilden som jag inte är nöjd över är hur "suddigt" det ser ut på gräset efter att tyglarna redigerades bort. De kunde jag minsann ha fixat till bättre! Men hur som helst, här nedan har ni resultatet! 
 



Kommentarer
Kaka - En blogg om the sims 3 säger:

Jättefin bild och precis lagomt med redigering. Fint blev det!

2014-08-15 | 18:47:37
Bloggadress: http://simsing.blogg.se
Evelyn säger:

Riktigt snyggt! :D

2014-08-15 | 20:20:15
Bloggadress: http://evelynchontos.blogg.se
Isabelle säger:

Supersöt! :D Kram

2014-08-16 | 09:41:54
Bloggadress: http://wwwisabellesjostedt.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback