Före vs efter

Nedan är en bild som är tagen på en hästutställning i Köping förra året. Jag kommer mycket väl ihåg dagen - det var jag, Selma, Elin och Irene (ägaren till småshettisarna) med Peggy och Lykke Li. Och som alltid så knäpps det massvis med bilder under dagen, bland annat denna! 

Det som jag har redigerat är återigen rätt simpelt - själva färgen i bilden, skärpa samt itensitet / kontrast. Och som ni ser så får bilden ett bättre lyft utav detta! Det är nästan så att man inte kan kolla på orginalbilden såfort man har redigerat den haha..
 
Jag måste ändå säga att hästen ovan hade en rätt häftig röd ton i både manen och luggen! 

Kommentarer
Maja säger:

Så fin bild!!

Svar: Tusen tack :D
Jenny

2014-08-03 | 01:07:32
Bloggadress: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback