Goodmorning Saturday

Godmorgon på er! 
Har ni några roliga lördagsplaner som väntar er? För visst är det mysigt med lördagar och att veta om att man är ledig ännu en dag därefter (iallafall när skola och plugg sätter igång hehe). 
 
Jag har nyss ätit min standard frukost som jag alltid brukar äta varje morgon haha.. rutin. Lite jobb här hemma står på schemat idag, närmare sagt målning. Men innan jag hoppar i mina målarkläder täckta av färg så hade jag tänkt att fota ett par bilder på alla saker som jag köpte till mig själv på Ullared. Det är bland annat en himla snygg jacka som får mig att längta till hösten litegrann.. endast för att jag kan få ha på mig den, haha! 

Stallet och ridning blir senare idag på eftermiddagen. Jag satt igår och kikade efter ett par övningar och jag hittade massvis! Så jag hade tänkt välja ut en av dom som får bli dagens övning med Mack. Kameran följer med så jag hoppas jag kan knäppa ett par bilder på honom, känns som det var ett tag sen nu. De roliga är att kameran har följt med nästan varje dag till stallet under veckans gång.. men jag har glömt bort och kommit på de när jag ska bege mig hemåt, lagom smidigt. 

Hoppas ni får en härlig lördag, oavsett om ni ska ut ikväll och köra klackarna i taket, eller om ni jobbar och får en härlig OB ;)
 

Kommentarer
Evelyn säger:

Hoppas du också får en trevlig lördag:)

Svar: Tack tack!
Jenny

2014-08-09 | 12:09:39
Bloggadress: http://evelynchontos.blogg.se
Tindra säger:

Vafin bild :)

Svar: Tack du :)
Jenny

2014-08-09 | 12:34:26
Bloggadress: http://tinddras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback