Måndag morgon

Godmorgon allesammans! Ny vecka med nya möjligheter, de måste ändå vara den vanligaste meningen när det kommer till måndagar haha. Vad har ni för planer inför idag? Eller händer det någonting speciellt under veckans gång kanske? Berätta, de vore kul att veta! 

Regnet har verkligen öst ner under morgontimmarna! Egentligen så är jag fortfarande skapligt trött och är nog kapabel till att sova i ett par timmar till, men vi har ett par nissar här hemma som installerar en ny värmepump så det är nog bäst att jag är uppe utifall dom undrar någonting. Och nu till någonting helt annat! Jag skulle egentligen ha utsläppet imorse men en annan i stallet ville byta så jag har imorgonbitti istället. Idag ska jag iallafall till stallet i vanlig ordning runt eftermiddagen. Troligtvis blir det att rida i ridhuset idag hehe, ska se till att hitta en annan övning på nätet som kan passa oss. Får bara hoppas att han inte är alltför blöt.. annars så får han stå inne och torka medan jag pysslar med annat runtomkring. De blir nog kanon! 



Bilder från igår när jag fick hålla i tömmarna mot slutet och skritta av honom 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback