More clothes n stuff

Här kommer ett lass med bilder på de saker som jag köpte till mig själv på Ullared. Tyvärr glömde jag att kolla efter ett skärp som jag vill ha både till vardags men även i stallet.. Får väl ta och kika på ett i stan eller något! 


De jag köpte var iallafall en jacka, två pikéer, en überfin klocka, en festlig topp (ej med på bild) och även en väldigt fin vardagsväska att ha till skolan (ej med på bild). Sedan blev det kuddar prydda med amerikanska flaggan som ska användas till mitt nya rum så fort min bror flyttar hehe. Dock glömde jag ta kort på den lite mer festliga toppen samt väskan.. Men jag tror ni överlever ändå  Oh juste! Armbandet som ligger bredvid klockan fick jag av min kille. ♥
 






Den gråa pikén kommer inte till rättvisa genom bilden ovan.. den är ljusare i verkligheten och inte lika "grå och triss" som den ser ut och vara hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback