Dagens trip

Jises hörrni, man blir bannemig skapligt sliten av att strosa runt inne i stan haha. Jag och min vän tillbringade ca 3-4 timmar bland massa butiker men även en paus då vi åt lunch. En jättehärlig dag som såg ut att bli grå och regning, men solen kika minsann fram och gör det än. Det blev hur som helst en del saker som fick följa med hem ändå och bland annat ett skärp som jag har velat inhandla ett bra tag nu! Tanken är att jag ska använda skärpet till mina ridbyxor då jag tycker det är riktigt snyggt tillsammans med en instoppad piké/ tshirt, lite som grädde på moset eller pricken över i:et. Sedan blev det även en blå skjorta från Gina Tricot - lika fin att använda till vardags som vid träningstillfällen uppe på hästryggen. Och tillsist, en massa ringar! Både jag och min vän blev helt galna och stod och checka bland ringarna ett bra tag, ungefär som barn i en godisbutik hehe. Det blev både guldiga och silvriga ringar som man både har längst in på fingret men även lite längre ut om ni förstår vad jag menar? De tycker jag är ruskigt fint! Passar förövrigt alldeles utmärkt till min nya klocka som går i färgerna vit och guld. 


Förresten, är det bara jag som tänker, nu för tiden, på hur olika kläder skulle passa i ridningen? Jag har hamnat i en sån period märker jag.. Exempelvis så såg jag en färgglad piké i en affär idag och sa "Åh, den skulle vara fin tillsammans med de, de och de när man rider". Eller "den skjortan skulle vara snygg med bruna ridbyxor" osv. Dock är nog en piké dyrare att köpa från en ridsportsbutik än vad den skulle ha kostat i en "vanlig" butik, så varför inte?  
 


Ooooooch.. en massa ringar haha, både i guld och silver. 

Kommentarer
Evelyn säger:

Stiliga grejer ;) Jag hade en period förut då jag nästintill bara köpte armband.. Så nu har jag så jag klarar mig HAHA!

2014-08-14 | 23:10:08
Bloggadress: http://evelynchontos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback