Onsdag morgon

Då var det dags för onsdag, godmorgon! För en gångs skull så regnar det faktiskt inte idag.. Man har blivit lite kräsen utav sig av de varma och fina vädret som vi hade förut. Men det är bara att acceptera att hösten knackar på dörren och börjar allt mer närma sig. Har ni några speciella planer inför idag förresten? 

Jag ska till stallet om några timmar och förhoppningsvis kan min mamma följa med ut på en sväng med cykel medans jag rider Mack. Vi har iallafall insläppet under eftermiddagen också så därav vore det skönare att ha ridit och fixat klart allting med Mack innan man släpper in resten av hästarna. De gjorde jag förövrigt igår efter jag hade ridit, Mack fick gå in i boxen och mumsa sin eftermiddagsmat + hö medan jag tog in resterande hästar som fortfarande var ute. Hur som helst så verkar solen hålla i sig under hela dagen enligt olika vädersajter. Så jag hoppas vi kan få till en tur ut iallafall. 

 

Kommentarer
IdaT säger:

Din header var ju grymt fin!

Lycka till med Mack idag :)

2014-08-13 | 12:02:49
Bloggadress: http://idatrofast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback