Planer inför dagen

Godmorgon! Har ni någonting extra spännande på schemat inför dagen? För min del så blir det de "vanliga", dvs stall och ridning. Jag har även insläppet under dagen och får hjälp av min mamma, de går så mycket snabbare då och är väldigt smidigt. Vi ska även göra rent hans "nya" box som han ska stå i framöver. Eftersom att jag har bestämt mig för att ha kvar honom i den stalldelen som han står i nu (han verkar trivas mycket bättre i den) så ska vi endast byta box till en lite större som även har fönster. Jag tror att det blir prima! 

Jag tog även ut allt spån i hans gamla box i den andra stalldelen (där han har stått förut) under gårdagen. Och herrejises vad svett man blev! Det bara rann.. De blev några kärror med gammalt spån ändå så där har vi nog orsaken haha. 

Vad kul förresten att det har trillat in så mycket frågor under frågestunden! Ni kan fortsätta att skriva iväg ett par så ska jag se till att svara på allihopa :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback