Säljes!

Jag har bestämt mig för att sälja min svarta väst från Hv Polo (köpt från Hööks). Den är använd väldigt fåtal gånger i stall - endast under enstaka träningstillfällen. Jag har använt den mest till vardags, så den är i ett väldigt fint skick! 

Det är storlek medium på den. Hel och fin förövrigt! Passar utmärkt nu till kyligare dagar och framförallt till höst och vintertider. Luvan kan tas bort med hjälp av en dragkedja. 

Jag hade tänkt mig ett pris runt 400kr för den (+ fraktkostnad om den ska skickas). Nypriset låg runt tusenlappen vad jag kommer ihåg!  Om ni är intresserade så kan ni mejla: [email protected]

 

Kommentarer
Johanna säger:

sv: Tack så mycket, detsamma, otroligt vacker häst du har! :)

2014-08-16 | 19:18:02
Bloggadress: http://connect.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback