Shine bright

Jag fick syn på schabraket nedan på bild på Hööks hemsida och blev totalt fast! Hur fint är det inte på en skala 1-10?! Särskilt när den är dekorerad med strass samt en silverfläta längs kanten. Oh my! Jag hittade ett par matchande benlindor, även dom från Hööks, som ser ut att vara vinröda som schabraket fast de står "röda" på beskrivningen.. Det är hur som helst kombinationslindor då det inte fanns några vinröda lindor endast i fleece. Hur som helst så var schabraket ruskigt snyggt och Mack skulle nog ha klätt sig fint i de.  

Om jag skulle visa schabraket för pappa så skulle han nog säga som han brukar "Har inte du redan massvis med sånna?" hehe. Mitt svar blir densamma varje gång, nämligen att man aldrig kan ha för mycket av schabrak, right  Men schabraket får vänta och likaså benlindorna tills jag har fått tag i de som står prioriterat högst upp på listan för tillfället. 


Kommentarer
Maja säger:

Dem är super fina! Kollade också på dem, det är ju en kopia på equiline schabraken. Låg framme typ 7 schabrak av den modellen i butiken (hööks alltså) och hälften av dem var det stenar och sömmar ''blingkanten'' som var trasiga.. :(

2014-08-13 | 21:32:06
Bloggadress: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback