Söndag morgon

Godmorgon hörrni! Då var det söndag igen.. Lite glad får jag vara över att vi inte börjar förrän på tisdag hehe. Sommarlovet går alltid så snabbt känns det som, vipps så är det dags för skolstart igen men den här gången så känns det riktigt bra! Det är mitt sista år i gymnasiet och jag längtar faktiskt till att antingen plugga vidare eller börja leta jobb. Just nu så lutar det mot det förstnämnda, men de kan ändras under årets gång. 


Har ni några spännande planer idag? Jag är hästledig förövrigt då min medryttare har hand om honom. Dock har jag inga planer inför dagen vad det ser ut som just nu, men även de kan ändras haha. Jag ska nog ägna tid åt teoripluggandet (körkort) ändå, både intressant och tråkigt på samma gång hur det nu kan komma sig! Men vill man klara både teorin och uppkörningen, vilket kan vara bra hehe, så får man allt plugga på. Hur som helst så hoppas jag att ni alla får en mysig söndag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback