Tävlingsbilder

Jag gick igenom en mapp med bilder från en dressyrtävling förra året som gick av starten på min sista sommarjobbsdag, en fredag. Jag och ett par ungdomar jobbade ute på en tävlingsanläggning för en ridklubb där vi målade staket, rensade ogräs och fixade inför deras stora dressyrmeeting. Och under våran sista dag, fredagen, fick jag och en annan tjej agera fotograf - jag fotade ena banan och hon den andra då det var två banor som hölls igång hela tiden med klasser. Rätt härligt och få betalt av kommunen för att fota ekipage 
 
Hur som helst, jag valde ut en bunt bilder för att redigera dom. Och vilken skillnad det blir genom en enkel redigering! Man kan sina fix och trix hehe. Nedan är ett par bilder från tävlingen iallafall! De är fotade med min kamera Sony alpha a55 + objektiv 55-200mm.  
 








Har även ett par bilder från tävlingen två dagar efter som kommer upp i ett enskilt inlägg! 

Kommentarer
Sanna säger:

Fina :D

Svar: Tusen tack :)
Jenny

2014-08-11 | 16:10:00
Bloggadress: http://skyjump.blogg.se
Amanda säger:

Vackert!

Svar: Åh, tack :D
Jenny

2014-08-11 | 17:21:24
Bloggadress: http://amandadudas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback