Torsdag morgon

Oj oj, det börjar allt mer närma sig tisdag och skolstart. Men först - godmorgon! Jag hoppas ni mår bra oavsett vad. Idag är en utav mina totalt två stallfria dagar i veckan så det blir alltså ingen ridning en dag som denna. Och faktum är att det är rätt skönt ibland att vara stallfri, ännu skönare när skolan sätter igång och man har mindre tid på dygnet till att ägna åt både häst och plugg efter skoltid. Men man får absolut inte glömma bort att detta är en livsstil som jag har valt - och som jag trivs otroligt bra med! 


Hur som helst, jag ska åka in till stan om några timmar för att möta upp en vän. Vi lär väl strosa runt i butiker och prata som två rejäla pratkvarnar, precis som vanligt. Jag har ett par saker som jag ska kika lite extra efter och det är bland annat ett skärp som jag kan använda både till vardags men även när jag rider. För hur snyggt är det inte med ett skärp runt ridbyxorna tillsammans med en instoppad piké eller tshirt? Enligt mig så är det ruskigt snyggt iallafall! 


Åh juste, jag får inte glömma berätta för er att dom rätta svaren på den förra "Finn tre fel" kommer ut under dagen. Och i-och-med att den omgången är avslutad så kommer en ny köras igång - så håll utkik! Och med de sagt så hoppas jag även att ni får en fin och härlig torsdag!


Kommentarer
Wilma säger:

Så söt!
Sv: Tack så mycket! Ja det var en ryttare som åkte av, ponnyn bockade ;) Hon skadade sig inte dock. Men min kompis lyckades fånga en bild i rätt tillfälle ^^

2014-08-14 | 11:24:00
Bloggadress: http://wilmafur.se
Tindra säger:

Fin bild! Jag ska inte göra nått särskilt idag, kolla film haha :p

2014-08-14 | 12:33:11
Bloggadress: http://tinddras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback