Vad bjuds det på idag?

Godmorgon kära ni! Glömsk som jag är så glömde jag att ringa hovslagaren igårkväll då en del målning kom ivägen under kvällen och vipps så var det bortglömt.. Men jag ska se till att ringa ikväll så att vi får en tid, förhoppningsvis innan veckans slut! 


Senare i eftermiddag ska jag åka iväg till stallet för att måla i hans "nya" box som han ska stå i framöver. Mamma kommer även dit för att hjälpa till så det lär gå snabbt. Lika bra att måla och fixa i den innan han flyttar in dit, blir så mycket smidigare då. Mack kommer troligtvis att få vila idag. Förövrigt ska jag dels se till att visa vilka kläder och dylikt jag köpte till mig från Ullared samt sätta mig ner och svara på alla frågor från frågestunden. Jättekul att det har rullat in så många frågor! But until then, ha en fin onsdag allesammans! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback