Veckorna tickar på

Imorgon är det exakt två veckor kvar tills skolan börjar. Vart tog sommarlovet vägen liksom? Det gamla vanliga ungefär haha.. Man slutar skolan och vipps så sitter man vid skolbänken igen. Det är helt klart blandade känslor på den fronten.. Jag är så redo jag kan bli att sätta igång mitt sista år på gymnasiet, men å andra sidan - vem gillar inte sommarlov? 
 
Det känns som att det var knappt ett år sen som man fick träffa alla nya klasskompisar under "ettan". Och nu står vi där, ska börja trean allesammans och få längta tills dagen med ett stort D kommer, nämligen studenten såklart! Jag har även satt ett mål att ta körkort innan årets slut och allting på den fronten känns himla bra just nu. Ett tips till er alla som håller på att övningsköra är att plugga teori i tid! Det är otroligt mycket som man ska lära sig, mer än vad man tror faktiskt. Jag har tur som lär mig skapligt snabbt, de flesta nya saker som jag lär mig fastnar oftast direkt uppe i hjärnkontoret. 


Kommentarer
Evelyn säger:

Fin bild!

Svar: Tusen tack :)
Jenny

2014-08-04 | 16:28:14
Bloggadress: http://evelynchontos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback