Dagarna tickar på

Godmorgon på er! Hoppas eran lördag har börjat bra hittils.  
Jag hade tänkt åka iväg till stallet senare idag för att vara något levande när jag kommer fram på cykeln i denna värmen haha.. Då ska det mockas och fixas samt pyssla om Mack, såklart! Snart har en vecka gått av totalt två där han bara får skrittas pga kortisonet som är kvar i hans kropp efter medicinen. Så snart är det "bara" en vecka kvar, tjoho. Och efter den veckan så får man börja rida honom mera "som vanligt" igen, dvs börja trava lite försiktigt. 

Och på tal om någonting heeelt annat, är det bara jag som tycker att dagarna flyger iväg?! Det är för tusan slutet på juli nu och snart är vi inne i augusti månad. Och vad följer med i augusti om inte en skolstart. Men för en gångs skull så är jag faktiskt någorlunda taggad på att få sätta igång mitt sista år i gymnasiet! Och på tal om de, jag hade tänkt knåpa ihop ett inlägg om hur mina planer ser ut efter skoltiden i vår. Hur som helst, hoppas ni får en härlig lördag allesammans! 
 
Lykke Li

Kommentarer
Evelyn säger:

Såå söt! Och vilken päls :'D

Svar: Javisst :D
Jenny

2014-07-26 | 14:14:01
Bloggadress: http://evelynchontos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback