En liten förändring

Min mamma var oerhört snäll och tog med kameran till stallet och passade i samma veva på att ta kort under vårat lilla pass på ängen. Det var riktigt snällt av henne att följa med och hjälpa till överhuvudtaget, eftersom att det var tidigare på morgonen som vi begav oss dit. Men i samband med en uppsjö av nya bilder så blev det även en ny header. Den förra som bara hann sitta framme i någon dag var det absolut inga fel på, men inte riktigt vad jag hade tänkt mig ifrån början. Däremot är headern som jag har nu lite mera i stil som jag faktiskt hade tänkt mig! Jag hoppas ni gillar den lika mycket som jag gör hehe. 


Planerna inför morgondagen är inte särskilt stora på just hästfronten. Mack ska få vila efter tre dagars skritt efter återbesöket. Veterinären sa att han skulle skrittas 15-20 minuter några gånger i veckan, med andra ord inte varje dag. Så därav får han sig en vilodag imorgon! Jag kommer nog bege mig mot stallet under kvällen för att pyssla om honom och fixa allting. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback