Ja tack

Under vårat kommande besök på Ullared så har jag några saker som jag gärna skulle vilja inhandla om storlek och allting stämmer. Det är bland annat svarta eller bruna dressyrskydd från Catago. För övrigt så kan jag starkt rekommendera dessa! Det är hur lätt som helst att ta bort smuts och dylikt på skydden med hjälp av en blöt trasa. Man har ju varit med om skydd som i stort sett varit omöjliga att rengöra efter ett ridpass.. Man står och gnuggar och rengör men ingenting händer i princip! Som sagt, dressyrskydden från Catago kan jag starkt rekommendera. Och dom är mycket billigare på Ullared än vad dom är i andra affärer, det skiljer trots allt ett par hundralappar. 

En ny svart lädergrimma skulle sitta fint också. Jag har varit pågång förut att köpa en men det har inte blivit av. Och tillsist ett par nya senskydd! De som han har nu är lite trasiga på insidan, annars i ett fint skick. Men om det ändå finns billigare varianter på Ullared så varför inte? Sedan är det lite annat smått och gott som ridkläder, tröjor, västar osv om man hittar någonting av intresse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback