Oh myyyy

Jag har fått syn på dessa ridstövlar om och om igen. Hur snygga är dom inte egentligen? Särskilt när de har en hög båge - ju högre desto bättre, ellerhur ;) Skämt å sido, dom är ruskigt fina iallafall och kostar därefter. Mina nuvarande funkar dock helt utmärkt, dock har en söm lossnat bak vid dragkedjan men det går nog lätt att fixa hos någon skomakare eller något. Men dessa från De Niro är ju verkligen drömscenario att ha. Men likadant som det är med alla ridstövlar så vill man ju helst testa dom innan man eventuellt köper. Och det gäller även dessa, såklart, man vill veta så att allting stämmer med mått och storlek. För det kan skilja sig rätt mycket från modell till modell. Mina nuvarande ridstövlar fick jag gå upp en storlek i för att de skulle passa. Tänk då om man skulle ha beställt dom i sin vanliga storlek och sedan behöva krångla med att skicka tillbaka dom då de inte passade.. alltid lika jobbigt. 

Men jag vet en tjej som äger ett par från De Niro som hon köpte från Globen Horse Show från den stora mässan. Så om jag har tur så kanske dom finns att köpa även i år? Om vi nu åker dit såklart haha, här planerar jag lååångt i förväg! 

 

Kommentarer
Sofia :) säger:

Riktigt snygga! :)

2014-07-26 | 10:47:28
Bloggadress: http://Coloza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback