Påminnelse!

Jag vill påminna er alla som vill förnya eran bloggdesign med en sprillans ny - jag har knåpat ihop en som ni alla får använda. Bloggdesignen har bland annat en drop down meny, väldigt smidigt och bra om ni frågar mig. Jag har även skrivit in hur stor dels headern ska vara med även profilbilden i sidomenyn. Detta för att det ska passa in perfekt. 
 
Om ni är intresserade så kan ni mejla mig på: [email protected] så skickar jag en mapp där alla koder finns för stilmallen, startsidan osv. Allt som behövs är att kopiera och klistra in. Smidigare än så kan det inte bli hehe! 

Och för att se hur bloggdesignen ser ut kan ni klicka HÄÄÄÄR
 

Kommentarer
Tindra säger:

Vilken rolig och fin bild ;)

2014-07-27 | 15:18:41
Bloggadress: http://tinddras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback