Snart så..!

Är det någon utav er som har varit på Ullared?! Vi ska nämligen ta en trip dit en vacker dag och då ska jag självklart gå raka vägen till hästavdelningen. Som att man blir förvånad ;)  OM det finns ett par dressyrskydd från Catago i svart så ska jag definitivt inhandla mig ett par. Sedan hörde jag från en i stallet att det fanns tröjor, västar och annat smått och gott för kanske 60-70 spänn! Då är de väl lika bra att börja bunkra upp inför en kylig vinter, man måste vara väl förberedd haha. 

Om det är någon utav er som har varit där så får ni jättegärna skriva några rader om ni hittade någonting intressant inne på hästavdelningen. Jag har tyvärr aldrig varit där innan så detta blir första gången - spännande spännande. 

På bilden har han vita skydd från Catago. Jag skulle alltså vilja köpa likadana fast svarta (eller kanske bruna hm..). 

Kommentarer
Malin säger:

Hästavdelningen på Ullared har väldigt stort utbud. Finns till och med Horseware täcken där för billigare pris. Finns typ allting förutom sadlar då.. :-) Tex träns, benskydd, flugspray, täcken osv osv.

Listan kan göras lång :-)

Svar: Ja det var verkligen ett stort utbud där, blev helt paff först haha! Jag var som en liten unge i en godisaffär typ ;)
Jenny

2014-07-25 | 12:32:22
Bloggadress: http://malinahlin.for.me/
Wilma säger:

Jag har varit där, haha! Men vet inte om jag har något speciellt tips, det är väldigt stor över huvud taget så det går att hitta allt möjligt! :D

Svar: Jo det var ruskigt stort där! Men herregud vilka grejer man kunde hitta till ett billigare pris, de gillar plånboken trots allt ;)
Jenny

2014-07-26 | 08:41:14
Bloggadress: http://wilmafur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback