Tjänster

Jag gör gratis header till bloggare i mån utav tid. Om ni är intresserade kan ni skicka iväg ett mejl som ni finner under fliken "kontakt". 

Just nu har jag en bloggdesign-mall som är gratis för alla att använda - på ett villkor: att man inte tar bort bilden längst ner i menyn att den är gjord utav mig! Annars är det fritt fram att använda den och självklart får man ändra om på färger hit och dit för att den ska passa. Den är kodad efter blogg.se.

Som ni ser på bilden nedan så har jag skrivit hur stor headern samt presentationsbilden ska vara för att det ska passa in perfekt! Om ni är intresserade att byta till denna så kan ni mejla mig (adressen hittar ni under fliken "kontakt") så skickar jag alla koder på stilmallen, startsidan osv. Och för att se bloggdesignen kan ni klicka HÄÄÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback