Det ska glittra rejält

I fredags fick jag med mig ett pannband hem ifrån Hööks, med bling-bling såklart! De pannbandet han har nu har förlorat sitt bling kan man säga.. Men när jag bytte pannbandet till det nya så lyftes hela dressyrtränset upp - härligt! 


Och självklart glittrade det så fint under träningen igår, Mack var supersnygg i det! Tyvärr fick jag klara mig själv igår på träningen så därav togs det inga bilder eller filmer. Men idag får jag hjälp utav mamma så då ska jag se till att det förhoppningsvis knäpps några bilder! Och kanske rentutav några filmsnuttar också? 

Som sagt, tråkigt att han inte fastnade på bild igår.. Han var så fin i det nya pannbandet tillsammans med ett blått schabrak med matchande benlindor - gullegrisen! 



Detta fick han bli klädd i under gårdagens träning! Idag kör vi på marinblått istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback