En stor frånvaro

Hejsan hoppsan vad bloggen har ekat i ett bra tag nu! Anledningen har jag skrivit om tidigare, bland annat slutspurten i skolan blandat med häst samt andra händelser. 

De sista veckorna i maj var hemska! Vi hade flertalet prov och även matte nationella som man var lagom nervös inför.. Jag hade en "lagom" press på mig - klarade jag nationella skulle jag nämligen få E i matte 2b kursen, annars skulle det gå åt pipan. MEN VET NI? Jag klarade nationella! Ni förstår inte huuur glad jag blev, framförallt lättad över att ha klarat den och därmed slippa läsa någon matte i trean. 

Resterande prov gick fint de också! Jag är nöjd över mina betyg men har bestämt mig för att lägga manken till ännu ett snäpp - de sista året i gymnasiet! 

Men en sak som har hänt under tiden som de har ekat på bloggen är att jag har varit med min kille på hans bal. Och sedan får vi inte glömma min kusins + killes student också, de firades rejält! 

 
Jag är lagom seriös på bilden med ett stort flin, haha! Mamma tyckte nämligen att de såg ut som att vi skulle på begravning.. så då tog jag till ett stort smile för att visa henne motsatsen ;)

Kommentarer
Elin L säger:

Vad fina ni är! :) Klänningen är ju verkligen supersnygg!

Svar: Åh tack Elin! :D
Jenny

2014-06-18 | 14:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback