Deja vu moment

Planerna inför idag är att bara ta det lugnt och njuta av sista helgdagen innan en ny vecka kör igång. Usch, jag vill verkligen att det ska bli den 12 juni (skolavslutning) så man slipper ha hjärnan på helspänn hela tiden. Särskilt under det sista rycket som sker nu i skolan - phuuuu! 

Det känns lite tomt utan Jenka måste jag ändå få erkänna.. hon har ändå funnits hos oss i sju hela år. Men jag vet att hon har det bra hos ägarna och det kommer bli kanon! Men med tanke på att hon åkte hem igår så har mamma gått igenom all förvaring som hon har använt i stallet, rensat osv. Och av en slump så hittade hon ett dressyrprogram som vi tränade med Jenka för kanske två år sen, LB:1 vilket är samma program som jag red med Citron. Snacka om att man fräschade upp minnet och kom ihåg hela programmet bara genom att få se de två-tre första momenten. 

Hur som helst så tog jag hand om programmet och jag hade tänkt träna på det ibland när det passar. Mamma gav mig ett tips om att jag endast kunde träna på vissa moment i programmet, vilket kan vara nyttigt också! Vi har även haft tankarna på att starta någon pay n jump / ride för att få någon slags bedömning och känsla om hur det är. Jises, det var verkligen inte igår som jag var ute på tävling alltså.. 
 

Kommentarer
Linnéa säger:

Åh vilken fin häst!!

Ställ gärna någon/några frågor i min frågestund: http://minilini.blogg.se/2014/april/filmad-fragestund-2.html#comment

Svar: Tusen tack! :)
Jenny

2014-05-04 | 11:16:42
Bloggadress: http://minilini.blogg.se
Lina säger:

Vafin han är!

Svar: Tack Lina!
Jenny

2014-05-04 | 11:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback