Regniga nyheter!



Sonic alpha a55 + objektiv 18-55mm

 
 
Bilderna ovan kan sammanfatta sommaren, åtminstone när det gäller vädret. Regn, regn och återigen regn. Hur tråkigt är inte det på en skala 1-10? Men nu till min lilla nyhet: Jag har tänkt att ändra innehållet till foto/design på bloggen! Det betyder att ni kan fortsätta att ta del av bilder, redigeringar och resultat. Jag ger ut tips kring områden som foto och redigering, exempelvis hur man ställer in kameran för optimala "close up" osv. Tanken är helt enkelt att ni ska kunna ta del av bilder men samtidigt kunna ta till er av de tips som jag ger ut och att ni därefter förhoppningsvis ska kunna använda dom när ni fotograferar eller varför inte när ni redigerar?  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback