Vem är jag?

Jag hade tänkt skriva lite om mig och vem jag är som driver denna blogg. Jag heter då Jenny, är 17 år och är bosatt i Örebro. Jag rider för tillfället min mammas foderhäst, Jenka Tabac född -98 och som är en Nordsvensk travare (kallblodig travare). Men som sedan länge varit en underbar ridhäst. Jag får snart hem min alldeles egna häst så jag väntar spänt på att dagen ska komma, som ni kan förstå! En liten beskrivning om den nya hästen kommer så småningom. 
 
Tills dess hoppas jag att ni vill fortsätta att kika in på bloggen då det kommer bli himla roligt med träningar, tävlingar och uteritter med min nya häst!

Kommentarer
Test säger:

Test kommentar

Svar: Test svar tillbaka
Jenny

2013-05-08 | 07:00:33
Fanny Jaensson säger:

Åh va kul att du också bor i Örebro, bor du utanför på någon gård eller inne i stan? :D

Svar: Jaså bor du också i Örebro? Jag bor utanför stan i Lillån:D
Jenny

2013-05-11 | 10:51:33
Bloggadress: http://hovskrape.blogg.se
Fanny Jaensson säger:

Sv: Ja jag bor i adolfsberg (vid Marieberg ungefär) :D

Svar: Där ser man, vad roligt!:D (finns numera på www.narkeryttarna.blogg.se)!
Jenny

2013-05-11 | 22:45:45
Bloggadress: http://hovskrape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback