Bildtävling!

Denna tävlingen hade jag på min och Selmas gemensamma blogg under en period, kallas "Finn tre fel". Det går alltså ut på att jag visar upp två likadan bilder, men det lilla svåra för er är att leta reda på tre stycken fel som avviker sig från den ena bilden till orginalbilden. Den som svarar rätt först får en länkning inför mina goa besökare (som förövrigt har gått med ett raskt tempo uppåt i statistiken!). 

Så, är ni beredda?! Den första omgången startar redan idag och bilderna kommer nedan! 

Bild nr 1 är orginalbilden:


Finner du dom tre felen nedan?

Kommentarer
zuzanna säger:

1. Det saknas en knopp på manen (den första).
2. På nummerlappen står det 040, istället för 041.
3. En av "knopparna" på tygeln är borta (vet inte riktigt vad man kan kalla den för).
Det är vad jag gissa på! Kram :D

Svar: Grattis! Du skrev dom rätta svaren först :D
Jenny

2014-04-24 | 15:59:12
Bloggadress: http://zuzannas.horseworld.se
Emma gustafsson säger:

1. Det står 040 istället för 041.
2. Det saknas en gummiknopp på tygeln.
3. Det saknas en knopp i manen :)

Svar: Det var dom rätta svaren, tyvärr hann Zuzanna före. Men det finns en ny bildtävling "finn tre fel" pågång som kommer upp imorgon :)
Jenny

2014-04-24 | 16:00:45
Bloggadress: http://Freyfaxi.blogg.se
Annika säger:

SV: tackar så mycket :)

2014-04-24 | 16:52:32
Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback