Effektiv start

Jag var uppe redan straxt efter kl 6 imorse för att göra mig iordning och sedan åka till stallet tillsammans med min mamma. Utsläppet stod på schemat idag och det gick rekordsnabbt må jag säga, haha! Det var redan en person där i ena stallet så alla dom hästarna var redo att tas ut. Så under 50 minuter var alla hästarna utplockade i båda stallen, smidigt! 


Sedan målade vi insidan på Macks box. I-och med att vi skurade rent den innan han bytte till den boxen så kände vi att det var lika bra att passa på att måla därinne. Och även de gick relativt snabbt att fixa så det tog kanske runt en timme. Jag ska till stallet senare för att rida så då ska jag även checka läget om färgen har torkat - hoppas de! Kort och gott så har morgonen börjat tidigt och därefter effektivt dessutom. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback