Kvällssnack deluxe

Usch vilken grå och trist dag det har varit idag. Känns som att det har blivit höst under en ynka minut?.. Nåväl, lite solsken skulle inte sitta helt fel och det tror jag inte att jag är ensam om att tycka hehe. Imorgon är det stall och upp på hästryggen igen, love it. Dock ser det inte ut som att vädret kommer visa upp sin bästa sida baserat på olika vädersajter, så det blir i stort sett en favorit grå dag i repris haha. Jag får se vad vi hittar på för något skoj imorgon. 


Juste! Jag har glömt nämna att jag hittade en fästing på Mack alldeles vid högerbogen i fredags som jag ryckte bort med fingrarna (hehe) och sedan ännu en fästing som satt ovanför ena näsborren igår. Den sistnämnda fästingen var pytteliten och dessutom i en likadan färg som hans mule. Det var en ren slump att jag såg den, vilket var tur, men den ryckte jag också bort. Vidriga djur! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback