Dagens stall-kikande

Idag ska det bli riktigt spännande! Vi ska nämligen åka och kika på ett stall där Mak ska stå i. Det är i och för sig redan klart att han ska stå där men vi vill ju självklart åka och titta ändå. Den gården har nämligen ridhus vilket underlättar en hel del, främst under vinterhalvåret. På så sätt slipper man lasta hästen och åka iväg till ett annat ridhus - skönt. Gården som han ska stå i ligger relativt nära oss, man kan iallafall se deras ridhuset från vårat hus bortom ängarna. Men varför har vi inte Mak i stallet som ligger typ granne med oss? Samma stall där mamma har Jenka? Jo det är för att det är fullt där för tillfället. Men jag och mamma kommer ändå kunna rida ut tillsammans och mötas på vägen osv. Så det ska bli riktigt kul och jag ser verkligen fram emot tills vi hämtar Mak och allting har lagt sig till rätta. 
 
 
Hur kan man inte gilla denna bilden på Jenka? Jag smällter..

Kommentarer
Marta säger:

SV: Ja, det var verkligen en härlig dag! :D

2013-05-10 | 11:16:33
Bloggadress: http://stalltjej.horseworld.se/
Elin säger:

Är det din häst? Gulliiiiiiig! ♥

Svar: Nej tyvärr inte, det är min mammas foderhäst:)
Jenny

2013-05-10 | 12:05:19
Bloggadress: http://www.horns.blogg.se
Moa säger:

Har frågestund på min blogg :) Lust att ställa någon fråga? Kommer svara i en videoblogg.

Ha en grym dag :)

2013-05-10 | 12:42:34
Bloggadress: http://moaloveyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback