Otur otur otur...

Min dator är sönder.. suck! När jag skulle starta sattes inte skärmen igång utan den visade bara svart. Blir så irriterad då jag nästan har allting på den.. framförallt alla bilder som jag har tagit under åren! Dels på hästarna men också från tävlingar, stora händelsen genom året (t.ex mina bröders student, födelsedagar, resor m.m). Men jag ska höra med mina föräldrar om det går att lämna in den för lagning. För den är inte alls gammal, men den har krånglat lite då batteriet är sönder så varje gång jag har använt den måste jag ha laddare i för den laddar ur på 1 minut ungefär. Så kanske är det just batteriet det är fel på och som man kan byta för att allt ska fungera igen? 
 
Bild från min och Selmas blogg som för tillfället ligger nere/ pausar. 
 
Kan även informera er om att en ny header kommer! Efter att den nya hästen har kommit så ska jag se till att någon kan plåta lite bilder på oss. Men jag var tvungen att ändra om själva designen på bloggen och därav satte jag in en gammal header, som jag bara har gjort för nöjes skull, för att se hur allting blev. 

Kommentarer
Thea säger:

Åh vilken underbar bild!
Kolla gärna in på min blogg :)
//Thea

Svar: Åh tack!:) Absolut!
Jenny

2013-05-09 | 22:01:36
Bloggadress: http://theas.webblogg.se
Ida Dahlqvist säger:

Fin blogg du har, kika gärna in på min! Älskar din header! :)

Svar: Tack så mycket! Absolut kan jag göra det:)
Jenny

2013-05-10 | 08:54:09
Bloggadress: http://baraidadahlqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback