Kors i taket!

Statistiken har höjts som tusan och jag blir helt fylld av värme av att så många kikar in här. Det finns väldigt många bloggar därute idag, i väldigt många olika kategorier och vissa utav dom inspirerar mig oerhört mycket!


Varje blogg är unik - för varje blogg har en särskild person bakom skärmen som har "sitt" sätt att skriva på. Alla skriver givetvis inte likadant och det är de häftiga med bloggar - tycker jag! 


Så, nu vill jag ägna ett par meningar riktade till er. Det betyder otroligt mycket att ni dels besöker bloggen men även alla underbara kommentarer som ni lämnar efter er. Ni ska veta att jag läser igenom varenda en utav dom och jag blir så rörd av alla fina ord, verkligen.♥  Statistiken har även den ökat i en kraftig fart och det har aldrig varit roligare att blogga. Och vet ni? Det är tack vare er! Att få en sån grym respons på all den tid som jag lägger ner på bloggen är helt fantastiskt. Det värmer. 
 

Kommentarer
Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot säger:

Visst är det kul när bloggen känns levande? :)

Svar: Åh tack! :)

2014-08-20 | 11:29:38
Bloggadress: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback