Yes, äntligen!

Ridbyxor. Hur många går det åt egentligen varje år? Ett par går sönder, ett par kanske blir för små / stora.. Ja, det går åt helt enkelt. Jag har länge varit ute efter ett par beiga ridbyxor / alternativt bruna då jag tycker det är himla snyggt. Och när man fick se ett par beiga (eller lattefärgade som de beskrivs att vara) från Hööks höstkollektion så blev jag minst sagt glad! Dock hatar jag att det står på deras priser varenda gång att det exempelvis är från 699kr. När man sedan väljer sin rätta storlek så höjdes priset med en hundring till 799kr. Löjligt. Jag förstår att dom mindre storlekarna är de som kostar 699kr, men ändå. 
 
Polotröjan då? Jo, visst är den perfekt till kalla höstdagar eller vinterdagar med en väst på? Dessutom är blått och beige väldigt fint tillsammans - som på bilden med beiga ridbyxor och mörkblå polotröja, eller vise versa. Detta är nog den andra gången som jag tycker om någonting från JH Collection.. Har en långärmad piké därifrån sen innan. Annars har det inte tilltalat mig sådär värst mycket om jag ska vara ärlig. 


Kommentarer
Evelyn säger:

Beige är så sjukt snyggt!

Svar: Ja, det håller jag med dig om!
Jenny

2014-08-16 | 14:42:33
Bloggadress: http://evelynchontos.blogg.se
Kajsa säger:

Snyggt!

Svar: Javisst är det!
Jenny

2014-08-16 | 14:53:21
Bloggadress: http://kajzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback