Spännande planer

Jag har sett på en ridklubbs hemsida som är relativt nära där vi bor att dom anordnar en Pay n jump i början av september. De kanske skulle vara någonting för oss? Tanken är då inte att hoppa några höjder utan bara testa på den miljön och hur han beter sig. Han har skött sig utmärkt hos veterinären de gånger som vi har varit där hehe, så jag hoppas att det inte ska vara några förändringar. 


Jag har varit på två Pay n jump förut med Citron. Den allra första gången så ramla jag av på framhoppningen då hon tvärstanna framför hindret vilket sluta med att det bara var jag som hoppa haha.. Men inne på själva banan så gick det galant rätt igenom! Det är kul att olika klubbar anordnar dessa, både Pay n jump och Pay n ride, då det ger ekipagen en liten försmak hur det kan vara och se ut på riktiga tävlingar. Jag fick även höra i stallet igår att det hölls lokala dressyrtävlingar i närheten som kanske skulle vara av intresse för min och Macks del också. Grönt kort har jag, dock inte digitalt hur man nu fixar det? Hur som helst så är detta bara lite planer framöver, ingenting bestämt ännu, men det vore förbaskat kul att komma iväg! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback