En spansk skönhet

Dagen har än sålänge tillbringats hemma och en liten stund i stallet. Jag åkte dit för någon timme sen för att lämna en sågspånsbal som mamma har fått över efter Jenka, och som jag istället kan använda till Mack - smidigt! Efteråt gick jag till de andra stallet nära oss (där Jenka stod) för att se hur det gick för mamma som tvättade rent samt hade tömt ut hela boxen. Snacka om en stor skillnad! 

Jag kunde verkligen inte hålla fingrarna (och kameran) borta i styr.. så jag gick in i hagarna för att knäppa lite bilder, vilket inte är det lättaste ibland. Speciellt när hästarna föredrar mat (vilket verkar logiskt) än att stå och titta in i en tråkig kamera haha. Men både Buscado och småttingarna fångades på bild! 

Bild från idag! Så otroligt kul att ha varit med och sett detta busfrö ovan sen hans första andetag på jorden. 
 

Kommentarer
Annie säger:

Min ponny brukar alltid komma och trycka upp mulen på kameralinsen, gulligt irriterande;)

Svar: Haha aw, vad sött :D
Jenny

2014-05-04 | 15:42:54
Bloggadress: http://teamwr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback