Fruktansvärt, usch!

Jag kom in på en blogg genom en delning på facebook och jag kunde inte sluta fyllas upp med tårar i ögonen samtidigt som jag blev förbannad. Att en järnväg och tåg kan göra så himla mycket skada än nytta gör mig sååå arg - speciellt när det händer så pass fina djur som vi har i Sverige! 

Jag tycker att ni alla ska gå in på DENNA sida och läsa igenom vartenda ord som står skrivet. Dock varnar jag er för starka bilder i slutet som de var tvugna att ta för att kunna visa resten av befolkningen i landet om vad som faktiskt sker! 

Det är rentav förskräckligt, usch! Om ni vill göra något åt saken kan ni göra som mig - mejla trafikverket och skriv en rad om vad ni tycker samt länka till Annelis hemsida där allting står skrivet. 



Kommentarer
Vanessa säger:

Åh herre! Jag hade ingen aning om detta!! Fruktansvärt att se och läsa :( jag blir bara räddare och räddare för mänskligheten, jag förstår att det är olyckor, men hur många olyckor ska behöva ske innan någon förbättring sker? Dags att vakna Sverige??

2014-05-04 | 18:09:28
Bloggadress: http://m.nattstad.se/vanessaandersson
Sofia :) säger:

Usch fy fan! Hur kan detta hända i Sverige och ingen som bryr sig om att göra någon ändring, håller med kommentaren över, dags att vakna nu Sverige såhär kan det inte fortsätta!
Skickar självklart in några rader till trafikverket!

2014-05-04 | 19:23:18
Bloggadress: http://Coloza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback