Fullspäckad dag

Måndag igen, usch - iallafall när det gäller skolan hehe. Idag är det ett par saker utöver skolan som är inplanerat. Jag ska bland annat till en läkare och senare vid klockan 17 ska jag passa in balklänningen som ska fixas ut efter min kroppsform - spännande! 


Jag har annars en lång håltimme mellan klockan 11.30 till 15.15, så jag hade tänkt att åka snabbt ut till stallet efter läkarbesöket för att mocka och fixa iordning allting. Så förhoppningsvis så hinner jag rida efter balklänningsfixet. Det återstår att se, men det gäller att vara effektiv hela dagen idag haha! 
 
Pariz igår.

Kommentarer
Evelyn säger:

Så söt!!

Svar: Tack!
Jenny

2014-05-05 | 11:04:20
Bloggadress: http://evelynchontos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback